Zwroty i Reklamacje
Zwrot towaru - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
Każdemu Klientowi, czyli Konsumentowi w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć w dowolny sposób. Preferujemy formę pisemną na adres email info@naturamedica.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie. W przypadku wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 888 669 666 lub poprzez chat dostępny na naszej stronie.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży opisane są w regulaminie sklepu § 10 Prawo odstąpienia od umowy.
Reklamacja zakupionego towaru.
Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. W przypadku reklamacji preferujemy formę pisemną na adres email info@naturamedica.pl lb za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie.
W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie następujących danych: numer zamówienia, imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz powód reklamacji. Prosimy określić swoje oczekiwania, okoliczności uzasadniające reklamację, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila)
Prosimy pamiętać o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien również być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji opisane są w regulaminie sklepu § 11 Reklamacja i gwarancja.